Informacions

Sortides

2n dia a Cala Montjoi

Enviada per msola12 el 12/Jun/2013 - 10:06

Ahir estàvem molt adormits, perquè vam anar a dormir molt tard, i ens vam llevar a les 7:30. A 2/4 de 9 vam anar a esmorzar, era boníssim. Hi havia llet, cacaolat, sucs, madalenes, croissants...
A continuació vam anar a les habitacions a preparar-nos per a les activitats que començaven a 2/4 de 10. Alguns van fer tirolina, van treballar el crèdit... Abans de dinar, ens van deixar anar a la platja per primera vegada.
Llavors, vam anar a dinar. Hi havia molta varietat de menjars. Després, vam tenir temps per descansar una mica; llavors vam anar a fer les activitats, com per exemple: excursió de biologia i muntanya, piragües, treball de crèdit... A continuació vam berenar i vam canviar-nos les activitats que van acabar a les 8.
Vam anar a sopar i després a preparar-nos per al joc de nit, que consistia en fer 8 proves i qui aconseguís més punts guanyava. Finalment, molt cansats, vam anar a dormir.

Més notícies a la categoria Sortides

Calendari

Tal dia com avui

1855

Comença a Catalunya la primera vaga general (de vuit dies) realitzada a Espanya.

1944

II Guerra mundial: Alemanya llança sobre Anglaterra els primers míssils utilitzats de la història, els V-1.

1947

L'URSS rebutja el Pla Marshall, però els representants francès i britànic decideixen prosseguir la seva aplicació.

1961

Mor el novel-lista Ernest Hemingway, premi Nobel de Literatura 1952.

1982

Espanya i EUA firmen nous convenis bilaterals, en substitució dels de 1976.

1996

França realitza el seu primer experiment atòmic a l'atol de Mururoa.

1994

Conchita Martínez es converteix en la primera tennista espanyola que guanya el torneig de Wimbledon.

Citacions

L'amor no és solament un sentiment, també és un art Balzac