Informacions

Cala Montjoi

Imatge 0 per Cala Montjoi

Enviada per jmarin el 11/Jun/2013 - 13:25

Ahir 10 de juny de 2013, els nois i noies de 2n ens vam despertar ben d'hora al matí per agafar el bus i així poder anar cap a Empúries. Hi vam  arribar a tres quarts de deu del matí, allà vam fer una visita molt important per al crèdit de socials, també vam aprendre molt sobre la cultura grecoromana. Quan va acabar la visita, vam tornar a agafar el bus cap a l'autobús cap al port de Roses. Allà vam agafar el vaixell cap a Cala Montjoi i durant el viatge vam poder observar la flora de la Costa de la Costa Brava. Quan vam arribar vam distribuir-nos en els nostres respectius bungalows  i vam tenir una hora per organitzar-nos i a les 16:00 vam començar les activitats fins a les 20:00. Ens vam dutxar i vam anar a sopar. Amb els professors vam quedar a les 21.45 per fer una valoració del dia i a les 22.00 vam anar a la discoteca fins a dos quarts d'una.

Pol Sainz i Oriol Selga

Més notícies a la categoria Sortides &  Alumnat

Calendari

Tal dia com avui

1855

Comença a Catalunya la primera vaga general (de vuit dies) realitzada a Espanya.

1944

II Guerra mundial: Alemanya llança sobre Anglaterra els primers míssils utilitzats de la història, els V-1.

1947

L'URSS rebutja el Pla Marshall, però els representants francès i britànic decideixen prosseguir la seva aplicació.

1961

Mor el novel-lista Ernest Hemingway, premi Nobel de Literatura 1952.

1982

Espanya i EUA firmen nous convenis bilaterals, en substitució dels de 1976.

1996

França realitza el seu primer experiment atòmic a l'atol de Mururoa.

1994

Conchita Martínez es converteix en la primera tennista espanyola que guanya el torneig de Wimbledon.