Informacions

Projectes | Filosofia

Reconeixement i lliurament de premis

Imatge 0 per Reconeixement i lliurament de premis

Enviada per xvalls2 el 08/Jun/2013 - 20:23

La regidora de Participació Ciutadana, Joventut i Gent Gran, Àuria Caus, ha fet el lliurament simbòlic d'uns braçalets als alumnes de primària que han fet una auca sobre actituds i valors cívics, i unes bosses als alumnes de secundària que han col·laborat en l’elaboració d’un bloc de civisme. La regidora ha lliurat els obsequis a una representació dels alumnes de primària de La Salle que han participat en l'auca i dels estudiants de secundària del Pius Font i Quer que han elaborat el bloc. Els mateixos alumnes han explicat la seva experiència als seus companys. Podeu consultar el bloc i la galeria de fotos, així com les notícies relacionades

Regió7 / Estudiants de Manresa fomenten el civisme en una auca i bloc

Manresadigital / Obsequis per als alumnes que han fet treballs de civisme

L'Ajuntament de Manresa lliura els obsequis als alumnes participants en els treballs de civisme


 

Més notícies a la categoria Projectes &  Filosofia

  Calendari

  Tal dia com avui

1924

Mor l'escriptor txecoslovac Franz Kafka.

1966

Centenars de milers de joves xinesos es manifesten a Pequín, per desena vegada consecutiva, enarborant el Petit llibre vermell de Mao Tse-Tung, inici de la Revolució Cultural.

1974

Yitzhak Rabin és elegit primer ministre d'Israel.

1982

Sentència del judici del 23-F. Només Jaume Milans del Bosch i Antonio Tejero són condemnats a 30 anys de presó. El Govern recorre la sentència.

2001

Alejandro Toledo guanya en segona volta les eleccions presidencials al Perú.

  Citacions

Tots els homes tenen, de mena, el desig de saber. Aristòtil