Informacions

Viatge 1r Btx | Economia

Segon dia del viatge a Madrid

Imatge 0 per Segon dia del viatge a Madrid

Enviada per rserenti el 25/Gen/2013 - 08:07

L’últim dia a Madrid, dia 13 de desembre, ens vam llevar i vam esmorzar a l’alberg com el dia anterior. Vam agafar l’autobús per visitar “El Prado” on un guia ens va ensenyar les obres més emblemàtiques del museu. A continuació els alumnes d’economia i empresa van visitar el Congrés dels Diputats mentre els altres alumnes acabaven de visitar el museu.

Àlbum de fotos del viatge

Al Congrés, una diputada gallega, Tristana Moraleja Alonso, ens va rebre i ens va acompanyar a una sala interior, on la vicepresidenta del Congrés, Dolors Montserrat, juntament amb el diputat Joan Tardà ens van explicar el funcionament del Congrés i poguérem comprovar els seus diferents punts de vista. Seguidament vam poder assistir a una sessió plenària d’una llei de Costes. Ens va disgustar l'atenció que la majoria de diputats prestaven a l'orador, ignorant-lo pràcticament.

A continuació anàrem a un entrenament de l’Estudiantes, que molt amablement ens van signar autògrafs i es van fer fotografies amb nosaltres.

Per finalitzar el viatge l’autobús ens va deixar a la Calle Mayor, vora la Puerta del Sol on vam tenir temps lliure per dinar, anar de compres, visitar la zona, etc. A un quart de sis l’autobús posava rumb cap a Manresa.

En definitiva, durant aquells dos dies ens coneguérem millor els uns amb els altres i vam gaudir d’una ciutat nova. És una experiència molt enriquidora que recordarem i aconsellem de repetir.

Lidia Vilà, Ari Creus i Ana Oliveras

Més notícies a la categoria Viatge 1r Btx &  Economia

Calendari

Tal dia com avui

1905

La tripulació del cuirassat rus Potemkin s'amotina a Sebastòpol, i el vaixell es refugia al port romanès de Constanza.

1910

Porfirio Díaz és elegit per setena i última vegada president de Mèxic.

1946

S'enfonsa a les illes Balears el submarí espanyol C-4 després de xocar amb el destructor Lepant. Moren els seus 60 tripulants.

1948

Les potències occidentals decideixen establir un pont aeri per assegurar el proveïment de Berlín.

1957

L'empresa espanyola Seat posa a la venda el cotxe 600, que es va convertir en un símbol del progrés a Espanya.

1977

Torna a Espanya Josep Tarradellas, president de la Generalitat de Catalunya a l'exili.

Citacions

Quan la gent està d'acord amb mi, sempre penso que em dec haver equivocat Oscar Wilde