Informacions

Articles | Física i Química

Terratrèmol al Japó

Enviada per jmarin el 19/Mar/2011 - 12:44

Després del que hem viscut, des de la distància lògicament, tota aquesta setmana passada, les preguntes sobre el terratrèmol del Japó, el posterior tsunami i la dramàtica situació de la central nuclear de Fukushima s’han disparat a moltes classes.

Aquí teniu un petit recull de gràfics, fotos, vídeos i altres materials que s’han anat publicant al llarg d’aquests dies. https://sites.google.com/site/11mjapo/


 

Més notícies a la categoria Articles &  Física i Química

  Calendari

  Tal dia com avui

1941

II Guerra mundial: tropes franceses i britàniques envaeixen Síria.

1947

Arriba a Madrid Eva Duarte, dona del president argentí Juan Domingo Perón, que és acollida amb manifestacions populars d'agraïment per l'ajuda econòmica d'Argentina a Espanya.

1950

Tropes nord-coreanes creuen el paral·lel 38, la frontera imposada pels aliats a la conferència de Jalta, i envaeixen el territori de Corea del Sud. Comença la guerra de Corea.

2001

Irlanda rebutja en referèndum la ratificació del Tractat de Niça i paralitza l'ampliació de la UE.

2001

El president iranià, Mohamed Jatamí, guanya els vuitens comicis presidencials en 22 anys de República Islàmica.

1862

El Senat dels EUA vota l'abolició de l'esclavitud a tots els territoris de la Unió.

1949

Harry Truman, president dels EUA, es pronuncia a favor del rearmament d´Europa i contra la reducció dels crèdits del Pla Marshall.

  Citacions

Si alguna cosa pot anar malament, acabarà anant-hi. Lleis de Murphy