Informacions

Sortides | Economia

Excursió a Artés

Enviada per rserenti el 11/Gen/2007 - 09:21

Som uns alumnes de 1r de batxillerat d’Economia i parlarem del passat dia 1 de desembre que vam anar a fer una petita excursió a la vila d’Artés juntament amb els alumnes de 2n. de batxillerat. L’autobús ens va portar primer, a la fàbrica Rossignol i després a les caves Artium.

En arribar a la fàbrica, ens van fer una xerrada sobre la història, els projectes, les ventes i les innovacions de l’empresa. Després de la xerrada vam realitzar una visita per dins de la fàbrica per tal de poder veure el procés. La visita la vam fer amb un treballador que ens anava explicant tot el que veiem del procés.

En la visita de les caves Artium vam veure les bodegues i ens van explicar tot el procés de l’elaboració del cava i del vi en aquesta visita ens va acompanyar un home que ens va respondre a totes les preguntes i ens va guiar per l’interior de les caves.

Després de les dues visites vam anar a demanar informació a la gent del poble sobre les costums i tradicions de la vila. A la plaça vella del poble ens vàrem trobar amb una colla d’avis que, molt amables, ens van atendre i ens van respondre totes les preguntes amb amabilitat, fins i tot, ens van cantar alguna alegre cançó. Tot plegat molt entretingut.

Marc Bisbal, Gerard Tejero, Gerard Alonso.

Més notícies a la categoria Sortides &  Economia

Calendari

Tal dia com avui

1913

Abolició als EUA de la «Llei Seca» (Llei presentada pel diputat A. J. Volstead que es va convertir, el gener de 1919, en la divuitena esmena a la Constitució), que prohibia la venda i consum de begudes alcohòliques i va estar en vigor tretze anys.

1982

El presumpte màxim responsable dels Grapo, Juan Martín Luna, mor en un enfrontament amb la Policia a Barcelona.

1989

Govern de majoria no comunista a Txecoslovàquia. Karel Urbanel anuncia la rehabilitació de 500.000 exclosos del PC després de la «Primavera de Praga».

1998

Julio Anguita s'acomiada del seu càrrec de secretari general del PCE durant el XV Congrés del partit, i el substitueix Francisco Frutos.

Citacions

Quan un home demana justícia és que vol que li donin la raó. Santiago Rusiñol