Informacions

Activitats | Educació Física

Bàsquet femení: Pius guanyadores!

Enviada per jordi el 08/Mar/2006 - 23:19

El passat Divendres dia 3 de Març, es van disputar les finals de les sèries col·legials al Nou Congost. Per part masculina, els campions van ser la Joviat, que jugava contra La Salle amb una molt bona actuació defensiva per part de Sam ( jugador negre de 3er d’ESO que mesura més de 2 metres).


Per part femenina, la gran final, va ser entre la Joviat i el Pius Font i Quer, en el cual les noies del Pius van guanyar. Van estar tota l’estona per davant, alguns cops de molts punts i altres cops anaven més ajustats. Cal destacar l’actuació de jugadores com Clara Oliveres ( molts taps i molts punts) i Anna Osete ( assistències). Va ser un partit molt emocionant. Aquest Divendres vinent, (dia 10), el Pius femení jugarà les finals contra els campions de la regió de Barcelona, també al Nou Congost.

Guillem Ubach

 

Més notícies a la categoria Activitats &  Educació Física

  Calendari

  Tal dia com avui

1924

Mor l'escriptor txecoslovac Franz Kafka.

1966

Centenars de milers de joves xinesos es manifesten a Pequín, per desena vegada consecutiva, enarborant el Petit llibre vermell de Mao Tse-Tung, inici de la Revolució Cultural.

1974

Yitzhak Rabin és elegit primer ministre d'Israel.

1982

Sentència del judici del 23-F. Només Jaume Milans del Bosch i Antonio Tejero són condemnats a 30 anys de presó. El Govern recorre la sentència.

2001

Alejandro Toledo guanya en segona volta les eleccions presidencials al Perú.

  Citacions

El cos és la presó de l'ànima. Pitàgores