Informacions

Projectes | Institut

Projecte DROA

Enviada per rmasachs el 03/Mar/2006 - 16:09

El passat dimecres dia 1 de març es va celebrar a la Cambra de Comerç de Manresa el seminari local de Presentació de Bones Pràctiques en Orientació dins del programa europeu ‘Dévelopement des réseaux por l’orientation active’ (Desenvolupament de xarxes per a l’orientació activa – DROA)


Aquest projecte està coordinat pel Departament d’Educació i el Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de crear una xarxa de bones pràctiques en l’orientació professional i laboral.

L’IES Pius Font i Quer participa en aquest projecte. En el seminari, el centre va presentar com a model de bona pràctica en l’orientació el Consell Orientador, informe adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO per tal d’orientar envers una tria professional correcta.

La presentació en la taula rodona va anar a càrrec de la coordinadora de 2n cicle Joana Camprodon conjuntament amb la representació de la directora del centre, Mª Clara Arisa.

 

Més notícies a la categoria Projectes &  Institut

  Calendari

  Tal dia com avui

1782

S'estableix a Madrid el Banc de San Carlos, base del Banc Espanyol de San Fernando, que es va transformar després en el Banc d'Espanya.

1909

Primer vol en aeroplà amb passatgers. El va fer l'aviador francès Louis Bleriot amb dues persones a bord.

1919

Primera Guerra Mundial. Els aliats comuniquen a Àustria les condicions per a la pau.

1953

Coronació d'Isabel II com a reina de Gran Bretanya i Irlanda del Nord, a l'abadia de Westminster.

1966

La sonda lunar Surveyor I, dels Estats Units, alluna després d'un vol de tres dies.

1989

Uns biòlegs troben un nou sistema per crear animals transgènics al laboratori.

1997

Comença a Madrid el judici contra l'exdirector de la Guàrdia Civil Luis Roldán.

  Citacions

Qualsevol dia pot sortir el sol Qualsevol nit pot sortir el sol Hume/Sisa