Informacions

Sortides | Alumnat

C. S. 2n ESO. Cala Montjoi. Crònica 1r dia.

Enviada per msola12 el 07/Jun/2005 - 09:37

Vàrem sortir ahir, 6 de juny, a les 8:00h del Pius Font i Quer, a 2/4 11h el bus va parar a Empúries i allà vàrem parar per esmorzar i també per anar als lavabos.

A continuació vàrem fer la visita guiada. A la 13:00h vam anar amb l’autobús cap al port, on vàrem agafar un vaixell i ens va portar cap a Cala Montjoi. Vam agafar els entrepans i vam dinar.

Tot seguit ens van repartir les claus dels bungalows i ens vam instal·lar.

A les 4 aproximadament, vam començar les activitats: tir amb arc, tirolina, etc...

A la nit, aproximadament a les 10, vam anar al karaoque. A les 12 vam canviar i ens en vam anar a la discoteca.

Finalment, a la 1 ens en vam anar a dormir.

Martí Roca i Olivia Torres.

Calendari

Tal dia com avui

1848

La ciutat suïssa de Berna és reconeguda com a capital única de la Confederació Helvètica.

1855

La reina viuda d'Alfons XII, Maria Cristina, proclamada uns dies abans regent d'Espanya, jura fidelitat a l'hereu de la Corona.

1912

Tractat francoespanyol sobre el Marroc, que concedeix a Espanya la zona nord del país.

1936

Guerra Civil espanyola. Afusellat a Paracuellos del Jarama (Madrid) el dramaturg Pedro Muñoz Seca.

1990

John Major és elegit primer ministre del Regne Unit pel Partit Conservador.

2001

Els presidents Aznar i Bush segellen a la Casa Blanca, la cooperació entre els EUA i Espanya en matèria de terrorisme.

Citacions

Qui pretén de convèncer algú, convenç molt menys que no aquell qui, sense cap propòsit ulterior, fa per si allò que li sembla recte. Keyserling