Informacions

Projectes | Ciències de la Nat.

Disseccions 3r d'ESO Biologia

Imatge 0 per Disseccions 3r d'ESO Biologia

Enviada per idoncel2 el 07/Abr/2023 - 14:46

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 3r d'ESO han realitzat disseccions de diferents òrgans, observacions de cèl·lules i teixits al microscopi i la lupa i han vist un model del cos humà.

D'aquesta manera han pogut entendre com funciona el seu propi cos i han demostrat els seus coneixements i capacitats com a científics.

Les fotografies mostrades són del model proporcionat pel Centre de Recursos Pedagògics del Bages (la fotografia s'ha extret de la web del CRP de Solsona) i les altres fotografies són del laboratori de biologia i les disseccions fetes pels alumnes, d'un cor i pulmó de xai.

- Repte: sucre i els catalitzadors: FOTO 1

Irene Campo

- Repte: petxines: FOTO 2

Gina Sanclimens

Emma Mateo

Maria Sànchez

- Repte: Sabó i els tensioactius: FOTO 3

Aina de la Cruz

Clàudia Martinez


Galeria d'imatges
 

Més notícies a la categoria Projectes &  Ciències de la Nat.

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1783

Els germans Montgolfier realitzen la seva primera demostració pública d'ascensió en globus, a Annonay.

1901

S'estableix a Suècia el servei militar obligatori.

1940

Segona Guerra Mundial: finalitza l'evacuació aliada de Dunkerque.

1972

El tennista Andrés Gimeno guanya el trofeu de Roland Garros, en vèncer el francès Proisyper.

1985

Prova nuclear francesa subterrània a l'atoló de Mururoa, al Pacífic Sud.

1989

L'Exèrcit xinès dispara indiscriminadament contra la multitud que ocupa la plaça de Tiananmen, a Pequín, causa desenes de morts i centenars de ferits.

2002

Woody Allen guanya el Príncep d'Astúries de les Arts.

  Citacions

L'avarícia és el fonament de l'estalvi--o sigui de la civilització. El que assenyala la diferència ente el salvatge i el civilitzat és l'avarícia. Un món de dilapidadors seria inhabitable. Josep Pla