Informacions

Activitats | Economia

Taller de reutilització de roba

Imatge 0 per Taller de reutilització de roba

Enviada per rserenti el 15/Mar/2023 - 14:24

Dins de la matèria d'Economia Domèstica, a 4rt hem començat un taller de reutilització de roba. Ha vingut la Marta Gros i ha ensenyat ja el primer dia, a fer els primers passos per saber cosir. Quan haguem acabat farem una exposició de les creacions aconseguides.

Endavant!


Galeria d'imatges
 

Més notícies a la categoria Activitats &  Economia

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1973

L'exèrcit nord-americà es retira de Vietnam.

1412

S'inicien a Casp (Aragó) les primeres sessions per escollir un successor per a la Corona de Catalunya-Aragó.

1908

La Cambra dels Comuns britànica concedeix el dret de vot a les dones.

1933

Es constitueix a Berlín un comitè central, patrocinat pel Partit Nacionalsocialista, per dirigir el boicot contra els jueus.

1936

Ampli suport en plebiscit dels alemanys a la política internacional d'Adolf Hitler.

1983

El democratacristià Helmut Kohl es converteix en nou canceller de la República Federal Alemanya després del triomf del seu partit en les eleccions.

1985

L'Estat espanyol arriba a un acord històric amb la Comunitat Econòmica Europea per integrar-s´hi, després de 23 anys de negociar-hi.

  Citacions

Pluja d'hivern, dia d'infern. Popular