Informacions

Exposicions

Explicació dels projectes del servei comunitari al vestíbul

Imatge 0 per Explicació dels projectes del servei comunitari al vestíbul

Enviada per eperez el 09/Jun/2021 - 12:56

Aquest curs l'alumnat de 3r ESO ha estat portant a terme diferents projectes del servei comunitari.

Tots ells, han quedat visualitzats en una exposició al vestíbul del Pius, on s'explica la descripció del projecte, com s'han organitzat i què han après.


El tema escollit per la meitat del grup de 3r ESO A va ser treballar al voltant de la Salut Mental en l'adolescència.

Coincidint amb el fet que el maig va ser el mes de la conscienciació al voltant de la salut mental, van voler donar veu i fer més visible aquesta realitat entre joves d'aquestes edats, ja que sovint són temes tabú i molt estigmatitzats.

L'exposició consta de tres entrevistes a adolescents que exposen de manera anònima alguna dificultat relacionada amb la salut mental i cada tema va acompanyat de la seva explicació més concreta perquè en puguem saber més. Els temes escollits van ser: ansietat, trastorn de la conducta alimentària i addició al mòbil.

Galeria d'imatges
 

Més notícies a la categoria Exposicions

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1944

Segona Guerra Mundial: les tropes aliades desembarquen a la costa de Normandia (França), en un desplegament de més de 160 quilòmetres.

1954

Es realitza amb caràcter experimental el primer enllaç europeu de televisió, amb el nom d´Eurovisió, entre les televisions de la RFA, Holanda, la Gran Bretanya, França, Itàlia, Bèlgica, Dinamarca i Suïssa.

1968

Mor el senador nord-americà Robert Kennedy, tirotejat el dia anterior en un hotel de Los Angeles per Sirhan B. Sirhan.

1993

El PSOE guanya les eleccions legislatives per quarta vegada consecutiva però perd la majoria absoluta.

1969

El Govern espanyol acorda el tancament total de la frontera amb Gibraltar.

  Citacions

Mesura el que sigui mesurable i fes mesurable el que no ho sigui. Galileu Galilei