Informacions

Articles

Les Religions majoritàries

Enviada per gvendre3 el 15/Mar/2021 - 04:54

 

Els alumnes de Religió de l'institut han estat treballant les religions majoritàries,  de forma transversal i col·laborativa. Hem recollit algunes de les seves tasques en aquest llibre digital.

Sabem qui som i d'on venim, què creiem, quines coses ens uneixen i quines ens diferencien, ens ajuda a buscar la veritat allà on es trobi, a créixer en la pròpia identitat i a saber situar-nos en el món respectant la diferència.


Book creator dels alumnes de Religió 

 

Més notícies a la categoria Articles

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1944

Segona Guerra Mundial: les tropes aliades desembarquen a la costa de Normandia (França), en un desplegament de més de 160 quilòmetres.

1954

Es realitza amb caràcter experimental el primer enllaç europeu de televisió, amb el nom d´Eurovisió, entre les televisions de la RFA, Holanda, la Gran Bretanya, França, Itàlia, Bèlgica, Dinamarca i Suïssa.

1968

Mor el senador nord-americà Robert Kennedy, tirotejat el dia anterior en un hotel de Los Angeles per Sirhan B. Sirhan.

1993

El PSOE guanya les eleccions legislatives per quarta vegada consecutiva però perd la majoria absoluta.

1969

El Govern espanyol acorda el tancament total de la frontera amb Gibraltar.

  Citacions

Jo no procuro conèixer les preguntes; procuro conèixer les respostes. Confuci