Ja es poden sol·licitar les ajudes que l’Ajuntament de Manresa destina als estudiants de la ciutat.
Els beneficiaris i requisits per accedir-hi són els següents:
a. Estar empadronat/da a Manresa.
b. Estar matricula/dat en un centre educatiu de Manresa per al curs 2020/21 en qualsevol dels cursos de segon cicle d'educació infantil, primària i secundària obligatòria.
c. Pertànyer a una unitat familiar de convivència que no supera la renda anual fixada en el tram C del barem establert en el sistema de tarifació social de l'Ajuntament de Manresa per a l'any 2020, i que és el següent:
*Per verificar els nivells de renda anual del nucli familiar, l'Ajuntament consultarà, prèvia autorització de les persones que composen la unitat familiar majors de 16 anys, les dades que constin als registres administratius propis, així com aquelles que puguin constar en registres administratius d’altres administracions públiques en relació als requisits d'accés.
*Es considerarà unitat familiar de convivència la constituïda per un grup de convivència comuna —segons el padró municipal— per vincle de matrimoni o una relació estable anàloga o de parentiu per consanguinitat, adopció o afinitat fins al segon grau. La relació de parentiu s'avaluarà a partir de l’alumne/a. La unitat familiar haurà de considerar-se com una unitat econòmica en termes d'ingressos i despeses
Documentació a aportar:
membres de la unitat familiar majors de 16 anys que conviuen en el mateix domicili on
resideix l’alumne/a, i el nom dels alumnes per als quals es sol·licita l'ajut, indicant nom,
cognoms i data de naixement, NIF/NIE (si s’escau) i centre educatiu on l'alumne estarà
matriculat per al curs 2020/21.
- NIF/NIE. Caldrà aportar la fotocòpia del NIF/NIE de tots els membres de la unitat familiar. En cas de no disposar-ne, caldrà adjuntar còpia del passaport (llevat que ja s'hagi aportat en
una altra convocatòria sense que s’hagin produït modificacions).
- Llibre o llibres de família. Còpia de totes les pàgines emplenades del llibre o llibres de família, o certificat de naixement (llevat que ja s'hagi aportat en una altra convocatòria sense que s’hagin produït modificacions).
Atenció, veureu que no cal adjuntar la fotocòpia de la documentació (DNI i llibre de família) en el cas d'alumnes que ja hagin estat beneficiaris de l'ajut el curs anterior (2019-21).
Per poder presentar la sol·licitud caldrà que passeu pel despatx de l'AMPA a buscar la documentació necessària del 29 de Juny al 3 de Juliol de 9.30h a 13.00h. (també us adjuntem l'imprès de la sol·licitud per si la podeu o voleu imprimir i omplir directament des de casa)
Recollida de tota la documentació (al despatx de l'AMPA) del 6 al 10 de Juliol de 9.30h a 13.00h.
Si teniu qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu orientacio.pius@iespfq.cat
L'odi és la vergonya del covardBernard Shaw