Informacions

Anuncis | Economia

Bojos per la ciència: Economia

Imatge 0 per Bojos per la ciència: Economia

Enviada per rserenti el 27/Nov/2019 - 13:58

Dins la vuitena edició del programa Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera, en Pau Mateo Castellano ha estat seleccionat per participar al curs del programa. Ha estat molt meritori, doncs no és gens fàcil haver de triar els finalistes d'entre tants candidats brillants. Li donem l'enhorabona per la selecció entre un gran nombre d'estudiants inscrits de tot Catalunya, tots ells amb unes capacitats extraordinàries per les ciències.


 

Més notícies a la categoria Anuncis &  Economia

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1944

Segona Guerra Mundial: les tropes aliades desembarquen a la costa de Normandia (França), en un desplegament de més de 160 quilòmetres.

1954

Es realitza amb caràcter experimental el primer enllaç europeu de televisió, amb el nom d´Eurovisió, entre les televisions de la RFA, Holanda, la Gran Bretanya, França, Itàlia, Bèlgica, Dinamarca i Suïssa.

1968

Mor el senador nord-americà Robert Kennedy, tirotejat el dia anterior en un hotel de Los Angeles per Sirhan B. Sirhan.

1993

El PSOE guanya les eleccions legislatives per quarta vegada consecutiva però perd la majoria absoluta.

1969

El Govern espanyol acorda el tancament total de la frontera amb Gibraltar.

  Citacions

Donar l'exemple no és la principal manera d'influir sobre els altres; és l'única manera. Albert Einstein