Informacions

Anuncis | Economia

Premi "Todo en euros" per al Pius Font i Quer

Enviada per Jordi el 06/Mai/2002 - 09:18

La professora Rosa Serentill ha estat la guanyadora del premi "Todo en euros" que va convocar l'editorial Santillana. En el premi hi participaven centres educatius de tot l'estat espanyol.

El premi ha estat concedit pel treball que van fer els alumnes del centre sobre el tema «Els adolescents i l'euro».

La nostra enhorabona a tots els premiats!

Podeu veure l'acta del jurat(format Word).


 

Més notícies a la categoria Anuncis &  Economia

  Calendari

  Tal dia com avui

1944

Segona Guerra Mundial: les tropes aliades desembarquen a la costa de Normandia (França), en un desplegament de més de 160 quilòmetres.

1954

Es realitza amb caràcter experimental el primer enllaç europeu de televisió, amb el nom d´Eurovisió, entre les televisions de la RFA, Holanda, la Gran Bretanya, França, Itàlia, Bèlgica, Dinamarca i Suïssa.

1968

Mor el senador nord-americà Robert Kennedy, tirotejat el dia anterior en un hotel de Los Angeles per Sirhan B. Sirhan.

1993

El PSOE guanya les eleccions legislatives per quarta vegada consecutiva però perd la majoria absoluta.

1969

El Govern espanyol acorda el tancament total de la frontera amb Gibraltar.

  Citacions

El català és un animal que s'enyora Josep Pla