El dijous 14 de febrer, l'alumnat de 2n d'ESO va fer una excursió a la ciutat de Vic, com a complement dels continguts treballats sobre l'Edat Mitjana des de l'àmbit de Ciències Socials.
Es va realitzar una visita al Museu Episcopal de Vic, on diverses guies van comentar algunes de les principals obres d'art romànic i gòtic que s'hi troben.
Tot i el fred, l'activitat es va completar amb una ruta guiada pel professorat de l'àrea pel barri antic de la ciutat. Posant èmfasi en les principals construccions medievals que s'hi conserven, com: la catedral, l'albergueria, el Pont de Queralt, les muralles de Pere III o les restes del castell dels Montcada.
I per acabar el matí, l'alumnat va disposar d'una mica de temps d'esbarjo entorn de l'emblemàtica plaça del Mercadal de la ciutat.
El teatre és poesia que se surt del llibre per a fer-se humana.Federico García Lorca