Informacions

Biblioteca

L'arxiu fotogràfic del Pius

Imatge 0 per L'arxiu fotogràfic del Pius

Enviada per mcirera el 31/Gen/2018 - 22:00

Des de fa uns quants dies i a partir d’ara, la biblioteca de l’institut acollirà l’arxiu històric amb les fotografies dels quaranta anys de trajectòria del centre. L’ordenació d’aquests documents ha estat possible gràcies a la dedicació del Xavier Valls i s’hi poden veure fotografies com la del president Tarradellas col·locant la primera pedra l’any 78, la celebració dels quinze anys o, senzillament, el dia a dia a l’institut.

Si voleu consultar els documents, els trobareu a la primera prestatgeria que va formar part de l’actual biblioteca, una prestatgeria que va ser un donatiu dels germans Josep i Joan Farràs Tort. A part de l’arxiu fotogràfic de l’institut, també s’hi pot consultar l’arxiu de la Marta Camprubí, així com alguns dels treballs més emblemàtics que s’han elaborat al llarg dels darrers cursos com, per exemple, el llibre gegant. 


 

Més notícies a la categoria Biblioteca

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1939

Un decret prohibeix la vaga a Espanya i es constitueixen comissions d'empresaris i treballadors per reduir les seves diferències.

1951

Executats els últims criminals de guerra nazis condemnats pel Tribunal de Nuremberg.

1968

Primer atemptat d'ETA: el guàrdia civil José Pardines Azcay, a Villabona, Guipúscoa.

1996

El Govern concedeix a Retevisión la llicència de segon operador per prestar servei telefònic, cosa que posa fi al monopoli de Telefónica.

2001

El Partit Laborista de Tony Blair renova la seva majoria absoluta.

  Citacions

Els que creuen que els diners ho fan tot, solen fer qualsevol cosa pels diners. Voltaire