Informacions

Projectes | Institut

Erasmus+ (Bilateral Catalunya-Eslovàquia)

Imatge 0 per Erasmus+ (Bilateral Catalunya-Eslovàquia)

Enviada per vgrau el 16/Mai/2017 - 07:10

Ahir, dilluns 15 de maig, el grup d'alumnat que es troba d'intercanvi a Banská Bystrica, es van trobar a l'institut eslovac amb tots els participants del projecte YEC. Durant tot el matí van fer una sèrie d'activitats com: benvinguda al centre, visita de les instal·lacions, activitats conjuntes per interelacionar-se, presentació dels països d'origen i informació dels estudis de cada centre. A la tarda van fer una visita en anglès per la ciutat i una caminada dalt d'un turó proper.


 

Més notícies a la categoria Projectes &  Institut

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1924

Mor l'escriptor txecoslovac Franz Kafka.

1966

Centenars de milers de joves xinesos es manifesten a Pequín, per desena vegada consecutiva, enarborant el Petit llibre vermell de Mao Tse-Tung, inici de la Revolució Cultural.

1974

Yitzhak Rabin és elegit primer ministre d'Israel.

1982

Sentència del judici del 23-F. Només Jaume Milans del Bosch i Antonio Tejero són condemnats a 30 anys de presó. El Govern recorre la sentència.

2001

Alejandro Toledo guanya en segona volta les eleccions presidencials al Perú.

  Citacions

La major saviesa que existeix és conèixer-se a un mateix. Galileu Galilei