Informacions

Activitats | Filosofia

Presentació de projectes educatius

Imatge 0 per Presentació de projectes educatius

Enviada per xvalls2 el 29/Oct/2015 - 09:07

La nova instal·lació educativa de l'Institut Cal Gravat va obrir les portes a la ciutat, en l'acte d'inauguració del curs. La Sala d’actes, va ser l'escenari, ahir a la tarda, de la presentació de diferents projectes educatius desenvolupats als centres educatius de la ciutat. Durant l'acte, que va inaugurar l'alcalde de Manresa i diputat de la corporació, Valentí Junyent, el tinent d'alcalde -delegat d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa i director general de Centres Públics de la Generalitat de Catalunya, Antoni Llobet, el nostre centre va ser-hi ben present amb dos projectes: el Taller de Robòtica, amb  la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya; i el Projecte Manresa-Mauthausen, que desenvolupem conjuntament amb l’Institut Lluís de Peguera. Un reconeixement que agraïm.

Cal esmentar el reconeixement merescut de l'exalumna Carmen Hans pel seu brillant expedient acadèmic. Felicitats!


Galeria d'imatges
 

Més notícies a la categoria Activitats &  Filosofia

No hi ha comentaris.
Només els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra't o Valida't.

  Calendari

  Tal dia com avui

1939

Un decret prohibeix la vaga a Espanya i es constitueixen comissions d'empresaris i treballadors per reduir les seves diferències.

1951

Executats els últims criminals de guerra nazis condemnats pel Tribunal de Nuremberg.

1968

Primer atemptat d'ETA: el guàrdia civil José Pardines Azcay, a Villabona, Guipúscoa.

1996

El Govern concedeix a Retevisión la llicència de segon operador per prestar servei telefònic, cosa que posa fi al monopoli de Telefónica.

2001

El Partit Laborista de Tony Blair renova la seva majoria absoluta.

  Citacions

Memòria: la part d'un sistema informàtic que és insuficient. De les Lleis de Murphy.