Notícies

Lloguer d’armariets personals per a l’alumnat

Enviada per jfons el 26/Jul/2014 - 09:21

Instruccions lloguer d’armariets personals per a l’alumnat

L’AMPA de l’Institut Pius Font i Quer ofereix a l’alumnat la possibilitat de llogar un armariet per guardar-hi els seus objectes personals. Aquests armariets estan situats al corredor del 1r pis i s’hi pot accedir ininterrompudament durant tot l’horari escolar.

El preu del lloguer és de 30 € anuals. Amb aquest preu es dóna una clau; si se’n volen més, cal marcar-ho en el rebut i es cobraran 4€ per cada clau suplementària.

Es cobrarà directament al Banc de Sabadell; als seus caixers automàtics, menú – Altres, submenú: - Pagament a tercers, introduir el codi de l’AMPA, no: 001632. Pel que fa a les comissions bancàries, s’ha pogut gestionar de manera que no en cobrin; un cop fet el pagament, s’haurà de portar el rebut a consergeria abans del dia 5 de setembre de 2014.

Crèdit Síntesi USEE

Enviada per jmarin el 18/Jun/2014 - 12:15

Aquest curs, els i les alumnes de la USEE han treballat el seu crèdit de síntesi a partir d’uns materials creats pel Camp d’Aprenentatge de La Culla i adaptats per les seves professores, la Núria Reguant i la Rebeca Acuña, amb el suport de l’equip LaceNet.

El crèdit de síntesi treballava sobre la ciutat entesa com un ecosistema, en podeu veure el resultat en aquest vídeo.

Projecte Llibre Verd

Enviada per ngarcia2 el 12/Jun/2014 - 09:29

Us informem que ja està obert el formulari de sol·licitud del llibre verd. L'últim dia per fer la sol·licitud és el 24 de juny. Els llibres de lectura que en el llistat apareixen com a llibre verd, no s'han de sol·licitar, ja que es deixaran en préstec a la biblioteca.

Els alumnes que vulguin demanar el llibre verd, però tinguin matèries pendents i encara no sàpiguen les notes o hagin de recuperar al setembre, haurien de fer la sol·licitud directament a la bibliotecària durant el mateix termini.

A partir del 24, farem les llistes amb els llibres demanats i l'import a pagar per alumne i ja us informarem sobre com fer el pagament.

La resta de llibres es podran demanar a les llibreries Sobrerroca a través de la pàgina web o a l’Abacus, anant a la botiga o bé per la pàgina web.

AMPA INS Pius Font i Quer

Cala Montjoi. 3a part.

Enviada per msola12 el 11/Jun/2014 - 16:23
Picture 0 for Cala Montjoi. 3a part.

Al tercer dia ja estavam molt cansats, feia molt bon temps ja que no hi havia cap núvol. El nostre grup després d'esmorzar vam anar a fer naturals 4 hores on vam anar a la platja a estudiar les plantes i els éssers marins mentre omplíem el dossier.

Llavors vam anar a dinar i tot seguit cap a tir amb arc una hora i llavors cap a piragua on vam anar fins al mig de la cala on el Raül el professor d’educació física ens va bolcar la piragua; l'aigua estava bastant bé.

Després de l'hora de sopar vam fer una gimcana de nit sobre les constel·lacions i al final de la gimcana a dormir.

Arnau Crespo i Josep Lanza.

Cala Montjoi. 2a part

Enviada per msola12 el 11/Jun/2014 - 04:50
Picture 0 for Cala Montjoi. 2a part

Ens vam llevar i al córrer les cortines, l'habitació es va il·luminar gràcies al sol. El cel era completament serè. A les 8:50 vam anar a esmorzar. Fan un menjar molt bo!

A las 9:30 vam començar les activitats. Una de les activitas més divertides va ser pujar el Puig de la Morisca. Durant el viatge feia bastanta calor, però va valdre la pena per poder veure les vistes tant maques que es veien des de dalt.

Entre activitat i activitat hi havia temps per fer el crèdit que és el més important d'aquest viatge (apart de divertir-se)

A les 2:20 vam dinar, després ens van deixar temps per preparar la motxilla per les altres activitats.

Cala Montjoi.C. S. 2n ESO.

Enviada per msola12 el 09/Jun/2014 - 11:45
Picture 0 for Cala Montjoi.C. S. 2n ESO.

Vam sortir a les 7 del matí de l'institut. Vàrem agafar el bus que ens va portar afins a les restes d'Empúries. Quan vam acabar la visita de les restes, vàrem anar amb el bus fins el port de Roses. Des de el port de Roses vam agafar el vaixell que ens va portar fins a la Cala Monjoi. Tot seguit ens van donar les instruccions i vàrem començar les activitats per grups previstes. Cap a les 7, ens van donar les claus dels bungalows. Després de sopar vam anar al karaoke on cada grup va cantar una cançó. Finalment, vam anar cap a la discoteca.

En general ens ho vàrem passar molt bé.

Solidaritat amb Jaume Sastre

Enviada per jmarin el 05/Jun/2014 - 17:34
Picture 0 for Solidaritat amb Jaume Sastre

El claustre de professors i professores de l’INS Pius Font i Quer es solidaritza amb la vaga de fam que du a terme el professor de l’IES Llucmajor (Illa de Mallorca) Jaume Sastre des del 8 de maig (fa 29 dies) i que té com a objectiu fer reaccionar el Govern de les Illes Balears davant els continus atacs que pateix l’escola pública en català a les Illes.

Podeu seguir l’evolució de la vaga de fam en el bloc que el mateix Jaume Sastre té a VilaWeb.

Recordant Pius Font i Quer

Enviada per jmarin el 28/Mai/2014 - 06:50
Picture 0 for Recordant Pius Font i Quer

Ahir, dimarts 27, va cloure el cicle de conferències botàniques de la mà del Dr. Ramon Maria Masalles de la UB amb la conferència “Les plantes exòtiques, de nouvingudes a invasores“.

En breu podreu disposar de les presentacions d’aquestes conferències al web creat específicament per la commemoració.

Mercat de cooperatives

Enviada per rserenti el 27/Mai/2014 - 23:58

Hola a tothom!

Els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa d’emprenedoria us volem comunicar que el proper dilluns dia 2 de Juny, farem un “merca-pius” al vestíbul del centre on hi podreu comprar tot tipus de productes com flors, llibres, frankfurts, galetes, begudes refrescants, pastissos…

Us hi esperem a tots, no us oblideu la cartera!

Nil Martín Lanza

Caminades botàniques

Enviada per mllurba el 25/Mai/2014 - 09:25
Picture 0 for Caminades botàniques

En del marc de l’aniversari Recordant Pius Font i Quer, dissabte 24 de maig es va fer la caminada urbana de reconeixement dels arbres de Manresa.

Recordeu que la propera caminada serà el dia 31 de maig per l’anella verda de Manresa. En el transcurs d’aquesta es visitaran alguns dels seus espais d’interès botànic i es reconeixeran diferents tipus de vegetació (inscripcions al blog de l’aniversari).

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Citacions

No es neix dona, se n'esdevé. Simone de Beauvoir

Tal dia com avui

1931

Catalunya: s'hi aprova en referèndum l'Estatut de la Generalitat provisional, conegut com l'estatut de Núria.

1955

Humitat: 40 %
Punt de rosada: 0.8°C
Pluja avui: 0.0 l/m2

Est. met. de l'institut (23:28)